IT-PROJEKTLEDER

Jobbet

Som et led i virksomhedens fortsatte udvikling og vækst, søger vi en IT-projektleder til en nyoprettet stilling.

I forbindelse med udbredelse af SMDS’ produkter til SYNLABs afdelinger i Europa, er der behov for nye fælles processer. Det bliver således din rolle at drive diverse projekter fra start til slut – herunder designe samt sikre gode processer og best practice omkring softwareudviklingen på tværs af organisationer og lande.

Dine ansvarsområder bliver:

  • At bringe konkrete opgaver og projekter i mål
  • At agere Product Owner med projektledelsesansvar for udviklerteamet
  • Ansvarlig for Stakeholder Management

Det er vigtigt at du aktivt bruger din viden om at udvikle og implementere processer inden for IT-udvikling, til at understøtte den samlede opgaveløsning i virksomheden.

Din profil

Du har formentlig en længere IT-relateret uddannelse, gerne kombineret med en uddannelse indenfor Scrum og/eller projektledelse.

Du har erfaring med projektledelse og med at udvikle og implementere processer inden for IT-udvikling.

Du behersker dansk og engelsk.

Der er tale om en stilling, hvor du som projektleder, kommer til at bevæge dig i et komplekst krydsfelt mellem tekniske detaljer, organisatorisk forandringsledelse, strategi og politik. Det er derfor vigtigt, at du som generalist er god til at have overblik og at nedbryde en problemstilling til opgaver, der kan eksekveres på.

Du tilbydes

Du tilbydes et selvstændigt job, hvor du bliver en del af et kompetent og velfungerende team i en vækstorienteret virksomhed.

Kontakt og lokation

Udvælgelsen foregår i samarbejde med konsulentfirmaet Promando A/S.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Didde Bernhammer på telefon +45 75 54 00 00.

Samtaler vil foregå i Kolding.

Send venligst din ansøgning og dit CV via dette link:

Promando IT-projektleder

Husk at angive den e-mailadresse, som vi skal bruge til senere kontakt.

Virksomheden

Baggrund og fakta
SYNLAB Medical Digital Services (SMDS) i Vejle er en afdeling i SYNLAB Group. Vi har gennem de sidste 15 år udviklet og driftet nationale IT-løsninger til Sundhedssektoren. Vi udvider løbende produkt- og serviceporteføljen til gavn for borgere, patienter og sundhedsprofessionelle i det danske sundhedsvæsen, og er i gang med at udbrede vores produkter, viden og erfaringer i SYNLABs afdelinger i Europa.

Vi har i dag gode og tætte relationer til sine kunder, og har et stort netværk på alle niveauer blandt alle interessenter, hvilket der hele tiden arbejdes med at bevare og videreudbygge.

SMDS består af dygtige og ansvarsfulde kolleger, der har lang og solid erfaring inden for sundheds-IT området, og er blandt de bedste i branchen. Virksomheden er i dag 14 medarbejdere med hver sine kompetencer og ansvarsområder.

Organisationen
Organisationen kan beskrives som uformel, hvor man hjælper hinanden i dagligdagen, og løser større opgaver i fællesskab på tværs af teams. Vi er præget af et godt arbejdsmiljø med gode kolleger og har en samarbejdende arbejdskultur. Omgangstonen er uformel, her er frihed under ansvar og der lægges vægt på, at der er en god balance mellem arbejdsliv og familieliv. Bl.a. tilbydes 6. ferieuge, arbejdstiden er fleksibel og tilrettelægges i vid udstrækning ud fra den enkeltes ønsker og behov.

Stillingen er nyoprettet og refererer til SMDS’ Chief Information Officer (CIO).

Søg jobbet